Jimbaran, balangan sea view bungalow

6 september 2017 - Jimbaran, Indonesië

Onze dag begon met een heerlijke nacht achter ons. Met een enkele zoektocht naar het " geluid " wat ons wakker hield was het de airco? Nee,  de ventilator in de douche? Nee, de leidingen? Nee, aaaah wat was het. Af en toe ging het weg en kwam het weer terug. Pfff laat maar, we waren er te moe voor. Totdat er een wc stop werd gemaakt in de vroege ochtend, net een half uur voordat we op moesten staan..... De koelkast...... Jeetje niet aan gedacht. Haha

De vlucht verliep soepel met geen gekkigheden. Even een behoorlijke rij bij de paspoortcontrole. Het excuus van de man achter de bali was, "mensen hebben te veel geld, en komen dan maar naar bali. :))

De taksi ( ja zo schrijf je dat hier, geen spelfout ) was er op tijd met zijn bordje , van der wilt, erop. Leuk om te zien.

De rit was hobbelig en redelijk snel. Denpasar waren we snel uit, gelukkig, wat een stad zeg, drukkkkk. Wat ons wel opviel dat er  best veel vuil lang de weg lag. En dat er, net zo veel honden op straat liepen, als in the gambia. Tijdens de rit wel al een aantal tempels gezien....

Onze kamer ziet er netjes uit, hoog plafond met, jawel open stukken tussen het dak en muur, we zullen het beleven, qua fauna hier. Het bed is schoon, ja Jennifer!!! Hahaha. En we zullen de de speciale douchekop naast de wc moeten gaan gebruiken. En moet zeggen dat dat de eerste keer best een apart gevoel is, maar het werkt wel. Maar ik hoef er geen te hebben hoor :))

Nu liggen we heerlijk op een bedje bij het zwembad, rene is er net nog even in gedoken, en zit nu heerlijk ontspannen met zijn bintang bij te komen van onze eerste prachtige dag op bali. Voor straks welterusten

1. Tessa:
    6 september 2017
    Haha leuk verslag! Voelt alsof ik er zelf ook een beetje bij ben. Prachtige foto van de zonsondergang. Lekker genieten moppies
  2. Hans Putter:
    6 september 2017
    Dat plaatje van de zonsondergang ga ik als achtergrond gebruiken, wat 'n schoonheid.
    Ga ook 'n taal cursus doen, moest : bintang : eerst googelen. Genieten maar.
  3. Sonja:
    7 september 2017
    Tessa wil je ilse nog bedanken. Heb schik met mien/hoar slippers x
  4. Tessa:
    12 september 2017
    Waren van Kayleigh dus zal haar bedanken xxx