Gili air dag 3

23 september 2017 - Gili Air, Indonesië

Laatste dagje air. Ik ga maar meteen beginnen met het vulkaan nieuws. Hier op gili air is er niets van te merken. We zitten er dan ook een eindje vanaf. Het gaat om de berg waar ik veel foto's van heb gemaakt, zeker al de mooie zonsondergangen. Maar op bali is het minder rustig en zijn er al aardig wat toeristen en bewoners geëvacueerd. Maar alsnog voor ons, geen zorgen. Gisteravond hoopte we wel stiekum wat te mogen zien ervan, maar het bleef uit. Gelukkig voor de bewoners daar op bali.

De plannen voor onze laatste dag, pillen halen voor de reis met de fast boat naar nusa. We hebben geleerd van onze vorige reis op een boot. En nu maar even langs de drogist gegaan voor reis pilletjes.

We gaan even naar de andere kant lopen, om te gaan zonnen. Want aan onze kant waaide het best wel. Nou, dat hebben we geweten. Bij elk hoekje van het eiland waaide het, dus hebben we na anderhalf uur er de brui aan gegeven en weer heerlijk bij ons zwembad neer geploft. Dan lekker niet, dachten we. Ik was het lopen ook behoorlijk zal. Haha

Onze laatste avond bij Mowie's afgesloten, en wie sloten zich bij ons aan??  Juist Marit en Rick. Wat weer gezellig werd. Wat is Marit een dondersteen, een echt klein vechters baasje schuilt er in dat kleine lijf.  Zeker als het om voetbal gaat. Hahaha.

Op tijd ons bedje in gekropen, want morgen zijn we er klaar voor. Weg van gili. En we zijn er ook echt klaar voor.

Welterusten en goedemorgen.

1. Alex, Linda,Sander en Daan Martens:
    24 september 2017
    Mooi dat het met jullie zo goed gaat, maakten ons wel zorgen met die vulkaan. Geniet ervan. Alex
  2. Jolanda Da Thesta:
    25 september 2017