Welkom op mijn reisblog!

2 september 2017 - Uithoorn, Nederland

He allemaal. De zenuwen vliegen door mijn lijf. En dan gaan we pas maandag. Haha.
Spulletjes bij elkaar. Alles in orde. Freddy word voor gezorgt. Nog even bij mijn bff geweest xxx.
De gopro ingesteld.....Niet goed dus en had kuren. Daar zijn mijn zenuwen weerene. Waarom werkt dat ding niet. De muur....is een oplossing. Toch maar niet doen. Manlief gaat er even voor zitten...En ja hoor hij fixed het weer.
Pfff de vliegreis wat een onderneming is dat weer voor mij. Heb mijn relax pillen en inslapers al in mijn tas zitten. Waar maak ik me toch druk om. Rene is de rust hemzelve snap er niets van haha. Heb ik alles, moet ik nog wat doen?, ben ik nog wat belangrijks vergeten......Sonja, alles is ok. Misschien als ik dat vaak genoeg tegen me zeg, komt het wel goed.
We hebben reuze zin in ons avontuur, er lang naar uit gekeken. Maar maandag is het toch zover.
Hoop dat jullie er net zo veel met ons mee kunnen genieten zo , hier op mijn vlog.
Ik zeg have fun. Xxx

1. Tessa:
    3 september 2017
    Komt goed schatje! Naar Gambia vliegen lukt toch ook, deze is alleen iets langer. Leuk deze reisvlog, heb zin om jullie avonturen mee te maken via dit.
    Helemaal bepakt en bezakt zie ik, ik wens jullie een goede vlucht en een hele fijne vakantie xxx
  2. Alex, Linda,Sander en Daan Martens:
    3 september 2017
    Sonja en René, heel veel plezier en we zullen alles volgen! Geniet enorm, kijk goed uit en kom beide gezond weer terug. Groetjes Alex, Linda , Sander en Daan.
  3. Alex, Linda,Sander en Daan Martens:
    3 september 2017
    Zie net de foto, jullie gaan toch met z'n 2en? Flink wat bagage bij, goed voor de conditie