Kemenuh, ubud dag 2

9 september 2017 - Ubud, Indonesië

Een goedenavond zeg ik maar weer, dat is het namelijk wel hier, op dit moment. We hebben net de scooter op het plekje gezet, pfff op tijd want er begonnen wat druppels te vallen. De eerste die we zien op de vakantie, maar kan je nu ook al weer zeggen dat ze weer verdampt zijn. Het is weer droog. We zijn vanmorgen toch maar door verhuist naar een ander plekje. En deze bevalt ons super, dus maar meteen er twee nachten aangeplakt. Het is ook zo dat hier in de omgeving nog genoeg te doen is dus twee extra nachten hebben we wel nodig. En zeker ook de scooter, deze heeft rene al goed onder controle, en rijd en toetert al lekker met de lokale bevolking mee hahah

Vanmorgen vroeg opgestaan voor onze ochtend gymnastiek op de rijstvelden, in de beweging van een wandeling dan te spreken. Heerlijk door de velden gelopen en onze ogen uitgekeken wat is het mooi. En de mensen die lekker met hun blote voeten door de modder heen de velden aan het onderhouden waren. Ergens was ik wel jaloers, heerlijk met de blote voeten door de blubber :))

Na een frisse duik in het zwembad, en onze onderwater camera de vuurdoop gegeven. En dat leverde best leuke en komische beelden op, vooral van mij. Maar hij doet het.

Onze eerste waterval kwam nu in onze planning. Dus daar gingen we. Air terjun tegunungan deze is 1 van de vier hier in de buurt, morgen gaan we naar de nummer 1 rijstveld, jatiluwih.

Tot morgen

1. Hans Putter:
    10 september 2017
    Weer prachtige foto's, maar die spin is volgens ons een tricky zaakje, heel apart.
  2. Jennifer:
    10 september 2017
    onwijs leuk verhaal weer !! heerlijk om te lezen , klinkt allemaal top ! xxxx
  3. Sandra:
    11 september 2017
    Wat leuk om jullie zo een beetje te volgen!
    Andere wereld is het daar he?!
    Veel plezier!
  4. Sonja:
    11 september 2017
    Ja het is inderdaad een andere wereld. Min en plus punten. Maar wat zijn de mensen vriendelijk .
    Leuk dat je ons volgt