Gili Meno dag 2

20 september 2017 - Ubud, Indonesië

De wind stond precies onze kant op, en we konden in de nacht meegenieten van de muziek vanuit trawangan hahaha. Toen het keerde kon ik slapen. Eerste keer dat ik mijn oortje gebruikte om rust te krijgen. En dan zit je op het rustigste eiland van de drie.

Onze plannen deze dag...... Niet veel .... Ontspannen en snorkelen denk ik. Dus masker gehaald en gaan. Rene was gisteren aan de beurt met zich niet lekker voelen, dus kon ik niet achter blijven, en laten we nou zeker een metertje of 75 van de kant vandaan zijn, toen ik het voelde borrelen. Omg, het was allemaal zo mooi, maar ik heb nog nooit zo snel moeten zwemmen, kruipen, lopen en geduwd worden door rene. Om de kant te bereiken. Al de scenario's gingen door mijn hoofd, waar? Snel, wat als ik het niet vol hou? Snel snel snel, rene ga jij vast de deur open doen. ......... Probeer dan ook nog maar eens relaxed over het stukje strand te lopen, alsof er niets aan de hand is, dat is best moeilijk kan ik je vertellen 😂😂😂😂😂😂

maar ik heb het op het nippertje gered, yeahhhhh.

Ben de rest van de middag gevloerd in het huisje gebleven. Maar gelukkig herstelde ik snel en konden we in de avond heerlijk gaan eten in een prachtig hotel/ restaurant. Deze had rene gevonden, toen hij een rondje ging lopen, toen ik op bed lag uit te zieken. ( goed gedaan schatje )  . Ze konden dit hotel ook makkelijk op ibiza kwijt, prachtig. En hoog, drie etages, en in de bovenste etage een mooi uitzicht met  heerlijke lounge banken.

Daar hebben we onze laatste avond af gesloten.

Morgen is het weer dag dag en gaan we naar gili air.

1. Jennifer:
    21 september 2017
    hahahhaha ik ga hellemaal stuk om dit verhaal :p je kan goed schrijven mams. en dat hutje aan het strand. perfect plekje om te gaan zitten met een goed boek trouwens ! :D en grappig dat je die muziek hoorde vanuit gili t. party party !
  2. Hans Putter:
    21 september 2017
    Geweldige tekst, kon me helemaal inleven met het hele gebeuren, je hebt het beeldend vertelt, ondanks jou narigheid veel pret gehad.
  3. Jolanda Da Thesta:
    21 september 2017
    Heel herkenbaar buuf Sonja met je verhaal van het borrelen van je buik..
    Gelukkig goed afgelopen xxx jolanda
  4. Natasja:
    22 september 2017
    Genieten en nog eens genieten, dit is gewoon jullie honeymoon zeg. Leuk om jullie reisverhalen te lezen. Zo zijn wij er ook een beetje bij