Dag 1 in ubud

8 september 2017 - Ubud, Indonesië

Onze twee uur trip naar ubud met de taksi was comfortabel, en met de airco aan goed uit te houden. Ubud is best toeristisch haha,  en dan zitten we net in het na seizoen. Maar wat een natuur, prachtig. Bijna in elke tuin een familie tempel, zo ook in ons verblijf voor 1 nacht. In de straat denk je te zijn aangekomen bij een klein hostel. Maar als je dan naar achter loopt, wat een tuin....... In verschillende etappes en met vijvers met koi karpers erin en zelfs een schildpad. Een mooi zwembad, waar we morgen even in duiken.

We zijn ubud even in gelopen, en wat winkeltjes afgestruind , een klein steegje in gedoken en op het eind ervan belandde we op de rijstvelden, daar zijn we een stukje door gelopen, maar gaan morgen een grote wandeling erdoorheen maken.

Op een prachtig terras gezeten, wijntje gedronken  ( en ik kan je zeggen, heerlijke wijn) en een biertje. met een achtergrond muziekje van een gitarist die heerlijke rustige muziek speelde.

Nu zitten we op ons terras bij onze kamer, en horen het water kabbelen en de krekels en gekko's roepen. ( we gaan proberen die gekko op de foto te krijgen, maar die donders zijn snel )

Morgen weer een nieuw avontuur, en een nieuwe slaapplek. Wel in ubud maar iets erbuiten in de rijst velden .

Slaap lekker ( hier dan :)) )

1. Alex, Linda,Sander en Daan Martens:
    8 september 2017
    Prachtige natuur daar, echt genieten. En jawel, Sonja staat ook op een foto ( snelle slippers). Tja en als er koi zijn is mijn dag altijd geslaagd. Alex
  2. Hans Putter:
    8 september 2017
    Geweldige foto's en prachtig land. Vond de schilderijen in stalletje of huisje naast die sawa, met al die bloemen echt mooi.
    Jullie zien er blij uit, doorgaan met genieten.
  3. Jennifer:
    9 september 2017
    geweldig verhaal weer <3 de dag dat ik julie weg zag gaan met die backpacks gaf mij een warm gevoel. bracht meteen een oude herinnering weer omhoog bij mij. zo trots dat jullie dit doen. de mentaliteit daar is gewoon heerlijk en zoveel meer ontspannen dan hier. de natuur is prachtig daar !! en ik kijk wel 3 x op de dag om te kijken of er al een blog staat over jullie dag. zo trots op jullie ..
  4. Sonja:
    9 september 2017