Tulamben

15 september 2017 - Ubud, Indonesië

Nou, wat kan ik vertellen over "Paradise palm beach bungalows.  De naam, Paradise, mwha. Palm, jawel 2. Beach, kiezels en geen beach, wat ik verwachtte. Bungalows, tja een kamer met alleen koud water. Maar het bed voelt goed, dat zal ik jullie morgen wel nader over inlichten..... Maar wel een fijn zwembad, we kunnen vanaf het zwembad heerlijk over de zee kijken. Het is een plek voor duikers, dat wist ik wel, maar tja voor 1 nacht trekken we dat wel. Het zijn wel een apart soort mensen die duikers, er is 1 hippy stel, wat ons gedag heeft gezegd en daar blijft het bij denk ik. Ze hebben het allemaal veel te druk met hun uitrusting en duiken in de zee.

We hebben deze dag dan ook maar uitgekozen om heerlijk op de strandbedjes te gaan lezen, ( jaja Hans daar is er weer 1 haha) wat een heerlijk uitzicht.

Even wat geld gaan pinnen in de donkere straat, waar de gaten in de weg  vielen, als je niet uitkeek kon je makkelijk je been breken.

Even nog een drankje gedaan bij de bar, en gekeken naar mensen die een avond duik gingen maken. Het enigste wat je zag waren de lichten onder water van de lampen, grappig.

Morgen om 11 uur op weg naar gili, we hebben de boot en de bus er naar toe geregeld. We hebben er zin in. Nu vroeg onder de wol dan maar, is verder niet zo veel te ondernemen hier, even gescrabbeld op de iPad, en nu oogjes toe.

Truste vanuit prachtig bali.

En goedemorgen in regenachtig Holland.

1. Jolanda Da Thesta:
    16 september 2017
    Heel apart die duikers dus
    Ja inderdaad regen hier in Uithoorn
  2. Jolanda Da Thesta:
    16 september 2017
    Wat was nou het aller mooiste wat je van Indonesië Bali hebt gezien en welk gerecht vond je het lekkerst
    😀😍💛💛💛