Lembongan dag 4

27 september 2017 - Lembongan, Indonesië

He daar zijn we weer, ik zelf niet helemaal fit. Mijn oog is weer eens problemen aan het veroorzaken. Hij is weer rood en geïrriteerd. Maar hij moet eens opletten, want ik kan hem ook flink terug irriteren. Denk dat het zee water de grote boosdoener is. Maar dat gaat onze pret niet drukken. We gaan weer een tochtje met de scooter maken.

We gaan nog even voor de laatste keer de eilanden rond. En het goed op ons netvlies prenten, hoe mooi de eilanden zijn . Morgen gaan we weer verder, en mogen we onze laatste drie nachten gaan genieten in jimbaran. Dicht bij het adres waar we begonnen zijn met onze mooie reis. Dus een mooie afsluiter.

In de middag was het zover. Iets wat ik nog graag wilde doen hier. Peddleboarden in de mangrove. Wat hebben we gelachen. Was wel even wennen om op zo een ding te blijven staan, maar na een paar gekke sprongen en valpartijen, van rene natuurlijk, hadden we het onder de knie. Misschien leuk om het een keer op de vinkeveense plassen te gaan doen....Volgend jaar maar weer. Nu te koud daar ... Wat een mooi gezicht om zo door de mangrove te peddelen. Ook weer gedaan zeg ik maar.

In de avond zijn we gezellig nog even samen naar de film gegaan, derde avond op een rij haha. Maar wat is het leuk. Veel leuker dan in de bios bij ons thuis. Ze moeten gewoon allemaal zitzakken neer leggen. Veel leuker. Miste wel de popcorn bij de film. Maar geloof dat ik in Nederland al twee dates heb om naar de film te gaan. :)).

Ik zeg klaar met mijn korte verhaal. De dagen lopen langzaam naar het eind van onze vakantie, en we het naar ons zin gehad. Wat was het leuk. En kunnen we er weer fris tegen aan, waneer we weer thuis zijn.......maar we hebben nog een paar dagen dus....

Morgen weer met de boot naar bali.

Laatste tripje met de boot.