Jimbaran dag 1

28 september 2017 - Jimbaran, Indonesië

Klaar en ingepakt om ons laatste reisje met de boot te gaan maken. Reis pilletjes ingenomen, dus dat gaat allemaal goed komen. En inderdaad de reis verliep goed en zonder gekke dingen.

We moesten nog wel even een stop maken bij het grote ziekenhuis op bali. Want mijn oog was niet best... Waren we bij het ziekenhuis, bleek dat er geen oog arts was hahaha. Dus naar het volgende ziekenhuis. Eenmaal aangekomen, en staande bij de bali. Haha op bali bij de bali. Lol Bleek dat de oogarts er niet was vandaag. En of ik een gewone arts ook goed vond, natuurlijk. Geen probleem. En na een half uur liep ik met oogdruppels naar buiten. En nu maar hopen dat deze gaan werken.

Onze bungalow is super, netjes groot, warm water, tv en twee films van lord of the rings lagen klaar voor me, haha. Het zwembad was op een heerlijke temperatuur en de tuin, mooi groen. Met, ik geloof 9 kooitjes mat zang vogels erin. Gezellige boel dus. De katten lopen hier ook gezellig rond. Zelfs een dikke mama in verwachting. Een poes bedoel ik dan he.

De eigenaar heeft zelfs een klein aapje aan een riempje. Niet mijn ding, maar dat mag hier blijkbaar . Heb mijn mond wijs dicht gehouden erover.

Tegenover ons eerst verblijf van onze vakantie, een hapje gegeten, daarna naar huis. We waren het zat en wilde nog even een kaartje gaan leggen.

Met de  scooter even naar de supermarkt gereden. Daar heeft rene nog een zak hondenbrokken gekocht en zijn " vriendjes " even nog wat verwend met een heerlijk maaltje brokken.

Na weer..... Te hebben verloren met skipbo, maar gaan slapen. Pffff :)) ik ben wel een volhouder. Ooit ga ik een potje winnen .....

1. Hans Putter:
    29 september 2017
    Jammer dat er zo langzamerhand 'n einde aan het avontuur gaat komen, we hebben meegeleefd en de foto's bewonderd.
    Die van die olifant, het lijkt wel van mangrove wortels, zou goed staan in de voortuin tussen de palmen in.
  2. Sonja:
    30 september 2017
    We nemen hem mee in onze backpack :))