Gili air dag 2

22 september 2017 - Gili Air, Indonesië

Heerlijk geslapen, in het huisje zonder glazen ramen. Jawel de kozijnen waren er maar ipv glas, waren er allemaal verticale stukken bamboe erin gezet . Aaaaa een bamboe gevangenis. Dus het huisje was open voor de natuurlijke elementen van buiten. Best grappig. We blijven nog een nachtje, en zeker geen straf. Het zwembad is fijn en lekker koel. De zee is namelijk lauw warm.

Vandaag word een relax dag. Met het lopen over het eiland. De boel een beetje verkennen is wel het meeste wat we gaan doen. Er is ook niet veel meer te doen. Ik vind het over het algemeen wel rustig op air. Geen grote hoeveelheden toeristen, en veel  lege restaurants . Misschien toch de tijd van het jaar.

We hebben maar even een massage genomen, om ons nog relaxter te krijgen.  Is dat mogelijk denk je hahaha. Ja dat is zeker mogelijk. Een fijne aromatherapie massage. Geen idee wat het was dus we lieten het maar over ons heen komen. We lagen wel aan het weggetje waar iedereen voorbij liep. Ze hadden wel gordijnen, maar het waaide best aardig, dus rene vroeg toch maar even of ze de gordijnen wat meer dicht wilde maken. Je lag daar ook met net iets minder dan je bikini aan op tafel. Mijn hele bovenlijf werd gemasseerd haha. Beetje gek maar tja, als je niet weet wat je te verwachten staat!!! 😂😂😂 Het was een heerlijke massage met warme oliën.

Nog even naar de haven gelopen, en onze overtocht naar nusa lembongan geregeld. Het was een drukte van jewelste in de haven. De toeristen, al lopend, hangend, zoekend naar wat te doen, en naar welke boot ze moesten gaan.

Hebben in de avond ook de volgende twee overnachtingen geboekt. Op het eerste gezicht ziet het er echt heel leuk uit. Met jawel, een zwembad er weer bij. We vinden het wel fijn, om toch even in een zwembad te mogen poedelen. We hebben grootste plannen op ons volgende adres. Want we zijn het hangen nu wel een beetje beu aan het worden. We willen nu een beetje actie, dus daar gaan we weer aan werken  op nusa lembongan.

In de avond nog leuke mensen ontmoet uit Haarlem. Mirte en rick, een jong stel dat volgend jaar gaat samenwonen. En er weer een vriend bij op facebook. Gezellig gekletst en geborreld, waarna we moe naar ons bedje zijn gegaan. En we snel in slaap vielen.