Gili air dag 1

21 september 2017 - Gili Air, Indonesië

We werden netjes opgehaald bij ons huisje aan het strand, een ander bootje was het deze keer. Dat netjes dicht werd gemaakt met plastic, zodat we niet nat werden gedurende de reis over water naar gili air. We moesten wel weer, afscheid nemen van ons mooie plekje op het strand. En de woorden, dag dag, moest weer gezegd worden. Jammer, want het was een top plekje. Rene zijn droom was vervuld. Hopelijk komen we nog op andere mooi plekjes.

Dat zal heus wel lukken, daar ben ik wel gerust op.

Na een stukje op het strand gelopen te hebben, komen we aan bij ons nieuwe huisje, adinda bungalow op gili air . We werden vriendelijk ontvangen en hebben meteen onze was ingeleverd. Want ik had geen onderbroeken meer haha. Wat is het heerlijk om de was te kunnen doen, en het is snel en goedkoop. Het huisje was vrij nieuw en schoon. Maar wel een stukje van het strand vandaan. Dus dat viel een beetje tegen. Dus we gaan maar even kijken, of er nog meer leuke huisjes zijn op het eiland.

We vonden er 1, en hebben die meteen geboekt voor morgen en overmorgen. Met een klein zwembad erbij, en wat meer naar het strand toe. Mowie's bungalows. We hebben meteen even het eten geprobeerd in het restaurant, want volgens de jongen aan het loket, moest het super addictive zijn. Verdorie, hij had gelijk, de pompoensoep en tomatensoep en de patat, wat was het lekker. En ja hoor, glutenvrij brood voor sonja erbij. Ik kon mijn geluk niet op. En het was heerlijk.  We spraken dan ook meteen af dat we er vanavond weer heen zouden gaan.

Met eb even over het strand gelopen en hebben veel kleine creepy crawlers bekeken. Daarna neergeploft op de zitzakken bij Mowie's en met onze telefoon in de aanslag, de zonsondergang tegemoet gekeken.

Wat heerlijk om dat te mogen mee maken.

Gili air is rustiger dan trawangan, maar drukker dan Meno. Zeker een goede afsluiter van de drie eilandjes die het bekendst staan bij de meeste mensen. Er zijn  er 17.508 van maar geloof dat we daar niet genoeg tijd voor hebben haha.  Morgen nog een dagje op air. Wat een mooi vooruitzicht weer.

Moe maar voldaan ons bedje in gekropen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl