Jimbaran dag drie

30 september 2017 - Jimbaran, Indonesië

Laatste dag vandaag. Morgen vliegen we weer naar zonnig Nederland.

Deze dag gaan we lekker nog een naar het strand. Even lezen en ontspannen. Ons voorbereiden op de lange reis terug. Als alles goed is landen we maandag ochtend om 07,40 op schiphol.

In de avond nog bij cafe la pasion gegeten, het zat bom vol. Met een leuk Spaans bandje wat speelde. Was erg gezellig. Mooi eind van de vakantie.

Afscheid genomen van de hond bij de supermarkt, hadden hem graag mee genomen, wat is het een schatje...... Hij is goed verwend door rene met hondenbrokken en gebraden kip. En heel veel knuffels.....

En voldaan naar bed....

En nu, spring ik naar de ochtend van vertrek... Hahah

Goed uitgerust en we hebben onze spullen klaar staan voor vertrek. We delen een taxi naar Denpasar.  We zijn ingecheckt en hebben onze boardingpas op onze telefoon staan. Eerste vlucht zit niet vol. Maar de vlucht van taiwan naar schiphol, helemaal vol.

Hoop dat we een beetje kunnen slapen, zodat we maandag ochtend redelijk uitgerust zijn en we ons ritme meteen kunnen oppikken. We zullen het zien.

Ik zeg bedankt voor het lezen, en het meereizen met ons hier. Het was leuk om te doen. En ga dit zeer zeker weer doen met verre en lange vakanties. Maar volgend jaar word dat niet, dan gaan we lekker weer vanouds kamperen.

Tot snel en maak er een mooie dag van.

Groetjes vanuit bali.

Van rene en mij.

1. Hans Putter:
    1 oktober 2017
    Jammer dat het afgelopen is, we hebben met veel plezier " meegereisd " . Goede reis terug naar ons kikkerlandje.
  2. Alex, Linda,Sander en Daan Martens:
    1 oktober 2017
    Beste Sonja En René, een hele goede terugreis gewenst van ons allemaal. We komen nog een keer op bezoek om alles bij te kletsen en de mooie foto's te bekijken. Groetjes uit Well ( ja ja Limburg !). Alex, Linda en kinderen Martens😘😘
  3. Jolanda Da Thesta:
    3 oktober 2017
    Wat zal ik je verhalen missen van jullie mooie reis naar het geboorte land van mijn vader
    Wat heb ik genoten mooie foto's van Bali xxx